درباره ما
به «فِرمیو» خوش آمدی!
من کارم رو از آبان 1404 با یه سرمایهی بسیار کوچیک و فروش حضوری شروع کردم. کم کم تونستم اقلام محصولاتم رو افزایش بدم و وارد بخش آنلاین بشم. داستان گربههام و این که چرا اسم فروشگاه رو فرمیو گذاشتم رو میتونی توی پیجم ببینی. هر ماه هم بخشی از درآمد فروشگاه صرف مراقبت از گربههای بیسرپرست میشه.♥️
🐾 اینجا من حواسم هست که از هر محصولی، بهترین و باکیفیتترینش رو موجود کنم!